Valvontapalvelut
Tarjoamme kokonaisvaltaisen joukon edistyksellisiä valvontapalveluita, joilla saat reaaliaikaisen tilannekuvan yrityksesi liiketoimintakriittisten IT-palveluiden suorituskyvystä, käyttöasteesta ja toiminnasta.
Lue lisääAutamme sinua turvaamaan liiketoimintakriittisten
IT-ympäristöjesi jatkuvuuden.
Digitalisaation myötä IT-palvelujen rooli on yhä enemmän liiketoimintasi keskiössä. Liiketoimintasi jatkuvuus on riippuvainen IT-palveluista. Tällöin myös IT-palveluiden jatkuvuuteen tulee kiinnittää erityistä huomioita. Erilaisista sovelluksista, verkoista, palvelimista ja päätelaitteista koostuvien päästä päähän -IT-palveluketjujen tulee toimia mahdollisimman häiriöttä ilman palvelukatkoja ja pitkiä viiveitä, jotta palvelusi ja tuotantosi toimivat ja työtehtäväsi hoituvat.
Hallinta- ja valvontapalveluiden avulla toteutat joustavasti yrityksellesi parhaiden käytäntöjen mukaisen palvelutuotannon sisältäen prosessit IT-infrastruktuurisi valvomiseen, vikatilanteistasi toipumiseen, ja muutostesi hallittuun toteuttamiseen, mukaan lukien tarvittavat toimenpiteet niin etäältä palvelukeskuksessamme (ITOC, IT Operations Center) kuin paikan päällä omissa tiloissasi. Huolehdimme palveluidesi häiriö- ja tietoturvahallinnasta ja tarjoamme yhteisen tilannekuvan liiketoiminnallesi ja IT-ekosysteemillesi.
Hallinta- ja valvontapalvelut on sovellettavissa yhtä lailla niin uusiin toteutettaviin ympäristöihin kuin olemassa oleviin ja haltuun otettaviin ympäristöihin. Palvelu ei ota kantaa infrastruktuurin laitteiston omistajuuteen, vaan palveluympäristö voi yhtä hyvin koostua niin omistasi kuin meidän omistamista komponenteista. Palvelu ei ole valmistajariippumaton, mutta se tukee suurinta osaa markkinoiden tunnetuimpien teknologiavalmistajien yleisimpiä tuotteita.
Saat loogisen ja modulaarisen palvelukokonaisuuden menettämättä kykyä infrastruktuurin räätälöintiin.
Valvontaratkaisumme pystyvät kattamaan palveluketjujesi valvonnan päästä päähän työasemista ja verkoista lähtien aina sovelluksiin ja loppukäyttäjäkokemukseen asti.
Kotimainen palvelukeskuksemme voi reagoida 24/7 monitoroinnin tuottamiin hälytyksiin ja eskaloida niitä oikeille tahoille tai aloittaa häiriöiden selvittämisen ja vikojen korjaamisen.
Huolehdimme palveluidesi häiriö- ja tietoturvahallinnasta ja tarjoamme yhteisen tilannekuvan liiketoiminnallesi ja IT-ekosysteemillesi.
Pystymme integroitumaan IT-ekosysteemiisi ja toimimaan osana monitoimittajaympäristöä tai ottamaan kokonaisvaltaisemman vastuun esimerkiksi verkkotason palveluintegraattorina.
Tarjoamme kokonaisvaltaisen joukon edistyksellisiä valvontapalveluita, joilla saat reaaliaikaisen tilannekuvan yrityksesi liiketoimintakriittisten IT-palveluiden suorituskyvystä, käyttöasteesta ja toiminnasta.
Lue lisääKotimaisen palvelukeskuksemme jatkuvat palveluprosessit tukevat liiketoimintasi hallintaa.
Lue lisääVaihteemme vastaa ma-pe klo 8-16
+358 20 401
Puhelun hinta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min. Ulkomailta soitettaessa ko. ulkomaanpuhelumaksu.
Laita meille meiliä ja palaamme asiaan!