Web-sisällön esitys

Tyytyväinen asiakas

Asiakkaamme ovat jakaneet kokemuksiaan asiakastyytyväisyyskyselymme yhteydessä. Lämmin kiitos arvokkaasta palautteesta! Näin kerätyt arviot muodostavat pohjan sille kehitystyölle, jolla parannamme jatkuvasti toimintaamme.

Tutkimuksen mukaan asiakkaamme arvostavat Cygaten

• laajaa asiantuntemusta sekä osaamista
• asennetta ja toiminnan ketteryyttä
• lupausten pitämistä
• osaavaa palvelukeskusta.

Vastausten perusteella tärkeimmät kehityskohteet liiketoiminnallemme liittyvät

• aktiiviseen yhteistyöhön ja tiedonkulkuun
• asiakaspalvelun resursointiin
• uusista mahdollisuuksista tiedottamiseen
• projektitoimintaan ja resurssien koordinointiin
• asiakasportaalin kehittämiseen.

Palautteiden yksityiskohtaisempi käsittely jatkuu konkreettisen kehittämisen muodossa yksiköissä joihin palaute kohdistuu.

Yhteistyöterveisin,

Timo Kauniskangas
Myynti
Cygate Oy

 

 

Web-sisällön esitys

Web-sisällön esitys

        

Web-sisällön esitys

Kehitämme sähköisiä palveluitamme

Me Cygatella haluamme palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Tästä syystä kehitämme sähköisiä kanaviamme jo tulevana syksynä. Palvelukanavien kehitystyö tehdään pitkälti teiltä saamamme asiakaspalautteen perusteella. Tulevaisuudessa kaikki asiakkaamme saavat sähköisten portaalien kautta reaaliaikaista tietoa mm. tilauksista, laskuista, palvelusopimuksista sekä kaikista palvelutuotannon aikaisista tapahtumista. Viestimme näistä asioista vielä tarkemmin kesälomien jälkeen.

Yhteistyöterveisin,

Kai Väänänen
Liiketoiminnan tuki
Cygate Oy