Web-sisällön esitys

Parempaa palvelua, kiitos!

Uusimme palvelutuotantomme rakenteen voidaksemme tarjota entistä parempaa palvelua.

Haluamme parantaa palvelukokemustanne ja kehittämme sen vuoksi jatkuvasti toimintojamme. Verkonhallintakeskuksemme ja konesaliasiakkaidemme Service Deskin yhdistyttyä nykyistä kokonaisuutta kutsutaan nimellä Cygate Palvelukeskus (ITOC, IT Operations Center). Cygate Palvelukeskus kattaa verkon ja konesalin valvonta- ja hallintapalvelut, tarvittaessa vuorokauden ympäri (24/7).

Uusi kokonaisuus selkeyttää palveluprosessejamme ja nyt mm. vikatilanteisiin erikoistuneet henkilöt pystyvät tarjoamaan asiantuntevampaa palvelua heti ensikontaktilla. Lisäksi olemme uusineet palvelutuotantomme rakennetta ja vastuita siten, että pystymme jatkossa mittaamaan ja johtamaan palveluprosessejamme entistä tehokkaammin. Näillä toimenpiteillä tähtäämme entistä parempaan ja nopeampaan palveluun.

Olemme myös nimenneet uuden roolin organisaatiossamme, Operations Managerin, joka valvoo palvelutuotannon kokonaistilannetta mahdollistaen laadukkaan asiakaskokemuksen. Voin ilokseni todeta, että näillä uusilla toimintatavoilla on saavutettu hyviä tuloksia jo heti alkuvaiheessa.

Rentouttavaa kesää ja loistavaa palvelua kaikille!

Matti Pärssinen
Director, Service Operations
Cygate Oy