Web-sisällön esitys

Palvelukeskus

Cygate Palvelukeskus on organisaatiosi tekninen selkänoja.

Cygate Palvelukeskus (ITOC, IT Operations Center) on keskitetty yhteydenottopiste kaikille asiakkaillemme. Se tarjoaa valvonta-, hallinta- ja ylläpitopalveluita organisaatiosi verkko-, tietoturva- tai konesaliympäristöön.

Cygate Palvelukeskus on organisaatiosi tekninen selkänoja, joka on miehitetty koulutetuilla ja sertifioiduilla asiantuntijoillamme ympärivuorokautisesti vuoden jokaisena päivänä. Saat yhteyden Palvelukeskukseen sähköpostin ja puhelimen lisäksi SmartView-portaalin kautta, joka tuottaa reaaliaikaista tietoa palveluympäristöstäsi sekä tuottamastamme palvelusta. SmartView-portaali avaa asiakasnäkymän Cygatella tehtävään työhön sekä toimii yhteydenpitokanavana Cygaten ja sinun välillä.  

Kaikki palvelumme perustuvat ITIL v3 -prosessikehykseen. Palvelun sisältö sovitetaan organisaatiosi tarpeeseen ja määritellään siten, että jokaisella laitteella on oma palveluluokkansa. Koordinoiva roolimme mahdollistaa sujuvan tiedonkulun ja nopean toipumisen vikatilanteista. Cygaten sertifioitu palvelunhallintajärjestelmä takaa sinulle vakaan pohjan palveluympäristösi kehittämiseen Cygaten tuella.

Etähallinta

Palvelukeskuksesta toteutetaan etähallinta tiloihinne sekä niissä oleviin ympäristöihin. Otamme tekniset tehtävät kontollemme. Kun hallinnasta huolehtii osaava kumppani, vapautuvat omat resurssinne ydinliiketoimintaan. Cygate Palvelukeskuksesta käsin toteutettavia toiminnallisia prosesseja ovat palvelupyyntöjen käsittelyprosessi, häiriönhallinta ja ongelmanhallinta. Oleellisimmat etähallittavat siirtymäprosessit ovat muutoksenhallinta ja versionhallinta. Tärkeimpänä tukiprosessina taas palvelutasonhallinta, jonka avulla taataan laadunvarmistus sekä jatkuva kehitys.

Hallinta, valvonta ja ylläpito

Cygate Palvelukeskus tarjoaa valvonta-, hallinta- ja ylläpitopalveluita organisaatiosi verkko-, tietoturva- ja konesaliympäristöön. Palvelukeskuksemme huippuosaajat hallinnoivat, valvovat ja ylläpitävät verkkojesi toimintaa ympärivuorokautisesti. He myös varmistavat tietoturvaympäristösi jatkuvan seurannan puolestasi. Tämä organisaatiosi tekninen selkänoja pitää huolen tiedon saatavuudesta, turvallisuudesta ja liiketoimintanne jatkuvuudesta.

Elinkaaren hallinta

Cygate on ratkaisuissaan edelläkävijä, joka varmistaa palvelun laadun jatkuvalla toiminnan sekä ympäristön tarkastelulla. Elinkaaren hallintapalveluiden avulla varmistetaan toimintanne jatkuva kehittäminen sekä turvataan arkkitehtuurin haluttu ja turvallinen toimivuus.

Cygate Palvelukeskus ei vaadi sinulta investointeja tai osaamista järjestelmiin, vaan ympäristöstäsi huolehtivat huippuosaajamme. Mikäli käytössäsi on Cygaten laitetukipalvelu, voit omistaa itse laitteet, joita Cygate ylläpitää ja hoitaa Palvelukeskuksesta käsin. Olemme koordinoivan roolin omaava kumppani. Huolehdimme ympäristöstäsi sen elinkaaren kaikissa vaiheissa johtavien teknologiakumppanien avustuksella.

ISO/IEC 20000-1 ja ISO/IEC 27001 -sertifikaatit takaavat laadukkaiden it-palveluiden tuottamisen yhtenäisten ja tehokkaiden prosessien avulla. Sertifikaatit asettavat myös vaatimukset organisaation tietoihin kohdistuvien riskien tunnistamiseen ja hallintaan.

Asiantuntijat käytössäsi

Tarjoamme käyttöösi alan huippuosaajat, jotka hallitsevat alan tuoreimmat ratkaisut. Kokeneet ja sertifioidut ammattilaisemme ovat kattaus suomalaisia insinöörejä. Asiakaslähtöinen ja palveluhenkinen asiantuntijoidemme rivistö varmistaa parhaan mahdollisen ratkaisun käyttöösi.

Web-sisällön esitys

Picture of Dan Strömberg

Sisältöjulkaisija

Referenssit

Case: Metsäkeskus
Case: Metsäkeskus

Cygaten ratkaisu vapauttaa Metsäkeskuksen resursseja. Lue lisää