Web-sisällön esitys

Laitehuolto- ja tukipalvelut turvana vikatilanteissa

Cygate Laitehuolto- ja tukipalvelut maksimoivat organisaatiosi tietoverkon käytettävyyden, luotettavuuden ja vakauden.

Palvelumme tarjoaa teknistä tukea vikatilanteissa organisaatiosi teknisille yhteyshenkilöille. Saat yhden kontaktipisteen kautta puhelin- ja sähköpostituen, ohjelmistopäivitykset, vianselvitysavun, varaosat sekä tarvittaessa OnSite-laitevaihdon palvelun piirissä oleville laitteille.

Tukeutumalla varalaitepalveluumme ja tekniseen osaamiseemme organisaatiosi vähentää laitteiston elinkaaren aikaisia kokonaiskustannuksia, käyttää optimaalisemmin resurssejaan, nopeuttaa viankorjausaikoja sekä vähentää riskejä.

Tuotamme laitehuolto- ja tukipalvelun Cygate Palvelukeskuksen kautta. Asiantunteva palvelumme on apunasi yhden puhelinsoiton päässä.

Palvelun ydin

Laitehuolto- ja tukipalvelu sisältää asiakkaan valitseman palveluluokan mukaisesti:

  • laitteiden ohjelmistopäivitykset
  • Cygaten teknisen tuen ja laitteistovalmistajan teknisen tuen kauttamme vikatilanteissa
  • varalaitepalvelun
  • optiona hankittavan OnSite-palvelun.

Cygate huolehtii, etteivät tukisopimukset pääse katkeamaan tietämättäsi.

Cygate Palvelukeskus

Laitehuolto- ja tukipalveluiden perusta on Cygate Palvelukeskus, jonka kautta autamme asiakkaitamme sovitun palveluluokan mukaisesti. Palvelukeskus on aina auki (24/7/365) oleva keskitetty rajapinta organisaatiosi ja Cygaten välillä.

Palvelukeskus sijaitsee omissa tiloissamme pääkonttorin yhteydessä. Koulutetut ja sertifioidut asiantuntijamme auttavat kaikissa palveluihimme liittyvissä kysymyksissä. Kaikki asiakaskontaktit dokumentoidaan tiketöintijärjestelmäämme.

Web-sisällön esitys

Picture of Aura Tiainen