Web-sisällön esitys

Laitehuolto- ja tukipalvelut

Saat teknisen tuen vikatilanteisiin.

Laitehuolto- ja tukipalvelumme maksimoivat organisaatiosi tietoverkon käytettävyyden, luotettavuuden ja vakauden.

Palvelumme tarjoaa teknistä tukea vikatilanteissa organisaatiosi teknisille yhteyshenkilöille. Saat yhden kontaktipisteen kautta puhelin- ja sähköpostituen, ohjelmistopäivitykset, vianselvitysavun, varaosat sekä tarvittaessa OnSite-laitevaihdon palvelun piirissä oleville laitteille.

Tukeutumalla varalaitepalveluumme ja tekniseen osaamiseemme organisaatiosi vähentää laitteiston elinkaaren aikaisia kokonaiskustannuksia, käyttää optimaalisemmin resurssejaan, nopeuttaa viankorjausaikoja sekä vähentää riskejä.

Tuotamme laitehuolto- ja tukipalvelun palvelukeskuksemme kautta. Asiantunteva palvelumme on apunasi yhden puhelinsoiton päässä.

Palvelun ydin

Laitehuolto- ja tukipalvelu sisältää valitsemasi palveluluokan mukaisesti:

  • laitteiden ohjelmistopäivitykset
  • teknisen tukemme ja laitteistovalmistajan teknisen tuen meidän kauttamme vikatilanteissa
  • varalaitepalvelun
  • optiona hankittavan OnSite-palvelun.

Huolehdimme, etteivät tukisopimuksesi pääse katkeamaan tietämättäsi.

Palvelukeskus

Laitehuolto- ja tukipalveluiden perusta on palvelukeskuksemme, jonka kautta autamme sinua sovitun palveluluokan mukaisesti. Palvelukeskus on aina auki (24/7/365) oleva keskitetty rajapinta organisaatiosi ja meidän välillämme.

Palvelukeskus sijaitsee omissa tiloissamme pääkonttorimme yhteydessä. Koulutetut ja sertifioidut asiantuntijamme auttavat sinua kaikissa palveluihimme liittyvissä kysymyksissä. Kaikki asiakaskontaktit dokumentoidaan tiketöintijärjestelmäämme.