Web-sisällön esitys

Blogi

Sisältöjulkaisija

Takaisin

Tähtäimessä huippuluokan asiakaskokemus

Tähtäimessä huippuluokan asiakaskokemus

Julkaistu 7.2.2017

Asiakaskokemus on tärkein menestyksemme mittari. Haluamme varmistaa asiakastyytyväisyyden kaikissa niissä kanavissa, joissa kohtaamme sinut. Tämän vuoksi olemme aloittaneet kunnianhimoisen kehitystyön asiakasrajapintojen digitalisoinnissa.

Yksi osa kehitystyötä on sähköisten asiointipalveluidemme täydellinen uudistaminen. Tavoitteenamme on viedä käyttökokemus sille tasolle, mitä alansa merkittävältä asiantuntijayritykseltä sopii odottaa. Tai oikeastaan vielä korkeammallekin: haluamme saavuttaa asiakaskokemuksen edelläkävijän aseman.

Työnimellä Cygate Next-Gen UX kulkeva sähköinen asiointipalvelu tulee tarjoamaan nimensä mukaisesti seuraavan sukupolven käyttökokemuksen. Se tarjoaa 360 asteen näkyvyyden kaikkiin asiakkaiden tarvitsemiin tietoihin reaaliajassa ja selkeästi visualisoituna. Uusi palvelu tulee myös mahdollistamaan personoinnin ja paljon sellaisia toiminnallisuuksia, joihin keräämme ideoita suoraan teiltä tulevilta käyttäjiltä.

Tämä on paljon luvattu, mutta tahtotila on vahva ja hanke on jo käynnissä. Eikä meidän tarvitse selvitä kaikesta yksin. Teemme kehitystyötä tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa, ja Solitan tehtävä ulkopuolisena kumppanina on varmistaa, että asiakasnäkökulma säilyy koko hankkeen ajan. Heti alkuun kutsumme asiakkaita mukaan jatkuvaan kehitystyöhön. Lisäksi kehitysprojektin eri vaiheissa pyritään aktiiviseen tiedonvaihtoon asiakashaastatteluiden, käyttökokemuspalautteen ja analytiikan muodossa.

Vaihe vaiheelta uudistuva sähköinen asiointikanava on kuitenkin vain jäävuoren huippu. Teemme Cygaten sisällä parhaillaan laajamittaista kehitystyötä, joka pureutuu yrityskulttuuriimme asti. Uusi toimintatapa lähtee siitä, että asiakas on kaiken tekemisemme keskiössä. Asiakaskeskeisyys on tapa toimia ja ajatella, joten pysyvä muutos edellyttää omien toimintatapojemme muutosta ja joka ikisen cygatelaisen panosta. Hankkeen edetessä huolehdin siitä, että tekijät ympäri talon lyövät viisaat päänsä yhteen.

Mia Hartikainen
Customer Experience Manager, Cygate Oy

Mia tarkastelee Cygaten toimintaa asiakkaan linssien läpi. Hänen tiiminsä vastaa asiakaskeskeisen kulttuurin edistämisestä ja huolehtii esimerkiksi siitä, että joka ikinen asiakaspalaute menee oikeaan osoitteeseen ja muuntuu konkreettiseksi toiminnaksi. Mian tiimi myös huolehtii asiakaspalvelukoulutuksista ja palkitsee asiakaslähtöisesti orientoituneita cygatelaisia. Mian johtoajatus on, että prosessien ja teknologian kuuluu joustaa asiakkaan edessä, ei päinvastoin.


Web-sisällön esitys

Ota meihin yhteyttä

Dynamic Data List Form