Web-sisällön esitys

Asiakastyytyväisyysindeksimme jatkoi nousuaan

Olemme juuri saaneet päätökseen vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselyn, joka sisältää myös NPS-asiakastyytyväisyysindeksin*. Suositteluindeksimme on tänä vuonna 36. Vastaava luku vuonna 2015 oli 24.

Suurkiitos saamastamme arvokkaasta palautteesta! Kerätyt palautteet muodostavat pohjan sille kehitystyölle, jolla parannamme jatkuvasti toimintaamme.

Tämän vuoden kyselyssä saimme kiitosta erityisesti seuraavista osa-alueista:

  • laaja asiantuntemus sekä osaaminen
  • asenne ja toiminnan ketteryys
  • lupausten pitäminen
  • osaava palvelukeskus
  • projektinhallinta.

Vastausten perusteella tärkeimmät kehityskohteet liittyvät tänä vuonna seuraaviin:

  • asiakkuudenhallinnan kehittäminen
  • asiakasdokumentaation selkiyttäminen
  • asiakasportaalin käytettävyyden kehittäminen
  • palvelukeskuksen resursointi ja jatkokehittäminen.

Aloimme uudistaa vuoden 2015 aikana sähköisiä palvelukanaviamme ja uskomme, että tämä kehitystyö näkyy parempana asiakaskokemuksena kuluvan vuoden aikana.

Mikäli mieleesi juolahtaa vielä ideoita yhteistyömme kehittämiseksi, älä epäröi ottaa yhteyttä.

Yhteistyöterveisin,

Timo Kauniskangas
Myyntijohtaja
Cygate Oy

* NPS (Net Promoter Score) on asiakastyytyväisyysindeksi, joka kertoo yrityksen asiakkaiden uskollisuudesta ja suositteluhalukkuudesta. Postiivinen indeksi kertoo, että yrityksellä on enemmän asiakkaita, jotka ovat valmiita suosittelemaan yrityksen tuotteita ja palveluita. Mitä korkeampi indeksi on, sitä enemmän yrityksellä on tyytyväisiä asiakkaita.