Web-sisällön esitys

Cygate on asiakastyytyväisyyden hermolla

Olemme aina pitäneet suuressa arvossa asiakastyytyväisyyttä ja pyrkineet täyttämään asiakkaidemme vaatimukset. Ajatellaan, että asiakkaan kokemuksen tulee vastata niitä odotuksia, joita hänellä on asiakkaaksi tullessaan. Olemmekin juuri lähestyneet asiakkaitamme vuosittaisella asiakastyytyväisyyskyselyllä, joka sisältää myös NPS-asiakastyytyväisyysindeksin*. Viime vuoden tuloksemme suositteluun perustuvassa asiakastyytyväisyysindeksissä oli 24.

Yksi tärkeimmistä tavoitteistamme on asiakaskokemuksen kehittäminen ja asiakastyytyväisyyden lisääminen. Tämä tavoite kirkkaana mielessämme olemme kehittäneet palautekanavia lisää ja helmikuusta alkaen olemme ottaneet käyttöön välittömän asiakaspalautekanavan myös palvelutuotannossamme. Teillä on jatkossa mahdollisuus antaa suoraa ja välitöntä palautetta valmistuneiden teknisten työpyyntöjen jälkeen ja tätä palautetta seurataan aktiivisesti kehitystoimenpiteitä suunnitellen.

Lisäksi olemme viime vuonna perustaneet oman asiakaskokemuksen hallintaan keskittyvän tiimin, minkä tehtävänä on löytää ne keskeisimmät kehityskohteet asiakaskokemuksen kehittämiseen ja ohjata toimintaa vielä asiakaskeskeisempään suuntaan. Tiimi on jo järjestänyt mm. asiakasvierailuja ja haastatteluja sekä asiakaskeskeisyyteen liittyviä henkilöstötapahtumia.

Tarkoituksena on jatkaa vastaisuudessakin samalla innolla ja mielenkiinnolla asiakkaidemme mielipiteiden kuuntelemista. Arvostammekin jo kovasti tähän asti saatuja palautteita ja asiakkaidemme osallistumista toimintamme kehittämiseen.

Yhteistyöterveisin,

Timo Kauniskangas
Myynti
Cygate Oy

*NPS (Net Promoter Score) on asiakastyytyväisyysindeksi, joka kertoo yrityksen asiakkaiden uskollisuudesta ja suositteluhalukkuudesta. Postiivinen indeksi kertoo, että yrityksellä on enemmän asiakkaita, jotka ovat valmiita suosittelemaan yrityksen tuotteita ja palveluita. Mitä korkeampi indeksi on, sitä enemmän yrityksellä on tyytyväisiä asiakkaita.