Web Content Display

Tilannekuva

Digitaalisten palvelujen tilannekuva ja analysointipalvelut pitävät sinut kartalla.

Nykypäivänä liiketoiminta rakentuu kehittyneiden digitaalisten palvelujen varaan. Liiketoiminnan ekosysteemi muodostuu tietoliikenteestä, järjestelmistä ja sovelluksista sekä niihin liittyvistä omista ja kumppanien palveluista.

Digitaaliset palvelut asettavat käyttökokemuksen, palvelujen jatkuvuuden, tietoturvan, toimijoiden luotettavuuden ja myös operatiivisen kyvykkyyden vaatimukset täysin uudelle tasolle. Palvelujesi ja järjestelmiesi pitää toimia koko palveluajan katkotta ja häiriöttä, jotta liiketoimintasi ja asiakkaasi eivät kärsisi.

Digitaalisista palveluista pitää olla reaaliaikainen tilannekuva, joka kertoo palveluista vastuussa oleville tahoille todellisen tilanteen palvelukokonaisuuksien osalta, eikä vain osakokonaisuutta, esimerkiksi järjestelmäkomponenttien saatavuustietoa.

Tuotamme digitaalista tilannekuvaa palveluna. Tilannekuvapalvelu muodostuu monitorointijärjestelmistä, tukevista prosesseista ja asiantuntijapalveluista. Tarvittavat monitorointijärjestelmät toteutetaan vastaamaan organisaatiosi tarvetta, johon vaikuttavat sinulle tärkeät palvelut ja toimintaympäristö.

Tilannekuva ja analysointipalvelut antavat vastauksia muun muassa seuraavien näkökulmien tarpeisiin:

Digitaaliset palvelut ja prosessit

  • Palvelujen toiminta ja varmistaminen kokonaisuutena
  • Riskien tunnistaminen ja hallinta
  • Tilannetieto ja oikea tiedottaminen

Käyttökokemus asiakkaiden ja käyttäjien kannalta

  • Verkkopalvelujen  käyttökokemus
  • Käyttökokemus eri toimipisteissä
  • Käyttökokemus mobiililaitteilla
  • Viestintäpalvelujen käyttökokemus: Skype for Business, VoIP
  • ”Tämä on taas niin tätä” eli kohdentumaton tyytymättömyys

Toiminnan jatkuvuus

  • Palvelujen toimivuuden varmistus
  • Ongelmien rajauksen tehostaminen tuotannossa
  • Häiriöiden rajaaminen ja korjaustoimien kohdentaminen oikealle palveluntuottajalle
  • Muutosten vaikutus palvelukokonaisuuteen, suorituskyky ennen ja jälkeen muutosten
  • Ennakoiva häiriönhallinta; ongelmakohtien ja pullonkaulojen löytäminen
  • Analyysit ympäristön suorituskyvyn ja toimivuuden kehittymisestä

Toiminnan tehostaminen ja optimointi

  • Hitaisiin sovelluksiin haaskautuva aika, todellisten pullonkaulojen löytäminen
  • Palvelujen kriittisten kokonaisuuksien löytäminen ja seuraaminen
  • Palvelujen tuottamisen optimointi todellisen tiedon perusteella