Web Content Display

Palvelutuotannossa kohti parempaa asiakaskokemusta

"Palvelutuotannon transformaatio vaatii uskallusta kokeilla, muutosjohtamista ja innovatiivisuutta", sanoo Cygate Palvelukeskuksen vetäjä Mirva Auvinen.

Tavoitteemme on tiukentaa fokusta sekä asiakkaidemme että omien ympäristöjemme elinkaarenhallintaan, laitekannan vakiointiin, ohjelmistojen ajantasaisuuteen sekä tietoturvaan. Kannustamme henkilöstöä kehittämään toimintamalleja innovaatioiden kautta kohti tätä tavoitetta. Saamamme NPS-palautteen myötä on mahdollista todeta, että tekemämme panostukset palvelutuotannossa ovat siivittäneet pykälänousua NPS-tuloksessa, joka oli tikettikohtaisten palautteiden osalta elokuussa +82 ja koko Cygatea koskien +43.

Modernien it-ympäristöjen valvonta ja hallinta on jatkuvassa muutoksessa. Virtualisointi, erilaiset "overlay-tekniikat" ja sovellusten korostuminen asettavat uusia vaatimuksia tuottamallemme palvelulle. Tekniikoiden yhdentyessä it-palveluiden merkitys asiakkaidemme liiketoiminnan jatkuvuuden kannalta kasvaa. "Tämä luo tarpeen systematisoida tekemistä ja kehittää palvelutuotantoa reaktiivisesta toimintamallista ennakoivampaan suuntaan", Mirva korostaa.

Hyödynnämme osana palvelutuotannon johtamista big data -analytiikkaa, joka mahdollistaa faktapohjaisen päivittäisen päätöksenteon. Analytiikan hyödyntäminen on edellytys uusien vaatimusten täyttämiseksi sekä toimintamallimme kehittämiseen.

"Arvostan asiakkailta saamiamme jalostuneita palautteita toimintamme kehittämiseksi. Haluan olla lähellä asiakasta - avoin kommunikaatio syventää yhteistyötä ja lisää ymmärrystämme asiakkaan prosesseista", kertoo Mirva.