Web Content Display

Cygate Oy Palvelukeskus 24/7

Anna it-ympäristösi huippuosaajiemme käsiin.

Palvelukeskuksemme (ITOC, IT Operations Center) on keskitetty yhteydenottopisteesi meille. Tarjoamme valvonta-, hallinta- ja ylläpitopalveluita organisaatiosi verkko-, tietoturva- tai konesaliympäristöön.

Palvelukeskuksemme on organisaatiosi tekninen selkänoja, joka on miehitetty koulutetuilla ja sertifioiduilla asiantuntijoillamme ympärivuorokautisesti vuoden jokaisena päivänä. Saat yhteyden palvelukeskukseen sähköpostin ja puhelimen lisäksi SmartView-portaalin kautta, joka tuottaa reaaliaikaista tietoa palveluympäristöstäsi sekä tuottamastamme palvelusta. SmartView-portaali avaa asiakasnäkymän Cygatella tehtävään työhön sekä toimii yhteydenpitokanavana meidän ja sinun välillä.

Kaikki palvelumme perustuvat ITIL v3 -prosessikehykseen. Palvelun sisältö sovitetaan organisaatiosi tarpeeseen ja määritellään siten, että jokaisella laitteella on oma palveluluokkansa. Koordinoiva roolimme mahdollistaa sujuvan tiedonkulun ja nopean toipumisen vikatilanteista. Sertifioitu palvelunhallintajärjestelmämme takaa sinulle vakaan pohjan palveluympäristösi kehittämiseen meidän tuellamme.

Etähallinta

Palvelukeskuksestamme toteutetaan etähallinta tiloihinne sekä niissä oleviin ympäristöihin. Otamme tekniset tehtävät kontollemme. Kun hallinnasta huolehtii osaava kumppani, vapautuvat omat resurssinne ydinliiketoimintaan. Palvelukeskuksestamme käsin toteutettavia toiminnallisia prosesseja ovat palvelupyyntöjen käsittelyprosessi, häiriönhallinta ja ongelmanhallinta. Oleellisimmat etähallittavat siirtymäprosessit ovat muutoksenhallinta ja versionhallinta. Tärkeimpänä tukiprosessina taas on palvelutasonhallinta, jonka avulla taataan laadunvarmistus sekä jatkuva kehitys.

Hallinta, valvonta ja ylläpito

Palvelukeskuksemme tarjoaa valvonta-, hallinta- ja ylläpitopalveluita organisaatiosi verkko-, tietoturva- ja konesaliympäristöön. Huippuosaajamme hallinnoivat, valvovat ja ylläpitävät verkkojesi toimintaa ympärivuorokautisesti. He myös varmistavat tietoturvaympäristösi jatkuvan seurannan puolestasi. Tämä organisaatiosi tekninen selkänoja pitää huolen tiedon saatavuudesta, turvallisuudesta ja liiketoimintasi jatkuvuudesta.

Elinkaaren hallinta

Olemme ratkaisuissamme edelläkävijä, joka varmistaa palvelusi laadun jatkuvalla toiminnan sekä ympäristön tarkastelulla. Elinkaaren hallintapalveluiden avulla varmistetaan toimintasi jatkuva kehittäminen sekä turvataan arkkitehtuurin haluttu ja turvallinen toimivuus.

Palvelukeskuksemme ei vaadi sinulta investointeja tai osaamista järjestelmiin, vaan ympäristöstäsi huolehtivat huippuosaajamme. Mikäli käytössäsi on laitetukipalvelumme, voit omistaa itse laitteet, joita ylläpidämme ja hoidamme palvelukeskuksestamme käsin. Olemme koordinoivan roolin omaava kumppani. Huolehdimme ympäristöstäsi sen elinkaaren kaikissa vaiheissa johtavien teknologiakumppaneidemme avustuksella.

ISO/IEC 20000-1 ja ISO/IEC 27001 -sertifikaattimme takaavat laadukkaiden it-palveluiden tuottamisen yhtenäisten ja tehokkaiden prosessien avulla. Sertifikaatit asettavat myös vaatimukset organisaatiosi tietoihin kohdistuvien riskien tunnistamiseen ja hallintaan.