Web Content Display

Panostamme asiakaskokemuksen kehittämiseen

Hyvä asiakaskokemus ei synny itsestään, vaan se vaatii määrätietoista työtä ja asiakkaiden tarpeiden todellista ymmärrystä ja niihin välitöntä vastaamista. Asiakaskokemuksen kehittäminen onkin asetettu yhdeksi tärkeimmistä tavoitteistamme tänä vuonna.

Asiakaspalautteet ovat meille vahva, tehokas ja hyödyllinen työkalu laadun ja asiakaskokemuksen parantamiseksi ja kehittämiseksi. Palautteiden kautta saamme tarkkaa tietoa asiakkaidemme odotuksista oletusten ja arvailujen sijaan. Näin varmistamme henkilökohtaisen ja laadukkaan palvelun.

Olemme nyt kehittämässä lisää keinoja ja tapoja, erityisesti välittömien asiakaspalautteiden keräämiseen. Tavoitteena on kuunnella aktiivisesti teidän ääntänne ja reagoida välittömästi esille nouseviin kommentteihin ja toiveisiin, niin risuihin kuin ruusuihinkin. Palautteet johtavat aina tarvittaviin konkreettisiin toimenpiteisiin. Lisäksi analysoimalla ja jäsentelemällä palautteita pyrimme tunnistamaan uusia kehityskohtia ja mahdollisuuksia entistä paremman asiakastyytyväisyyden saavuttamiseksi.

Välittömien palautteiden lisäksi mittaamme vuosittain asiakaskokemusta mm. Net Promoter Score -tutkimuksella, jonka tuloksena saamme tietää, kuinka moni asiakas suosittelisi meitä muille. NPS on siis yksi niistä työkaluista, joiden avulla pääsemme kuulemaan asiakkaitamme entistä paremmin.

Sinun mielipiteelläsi on siis meille merkitystä ja asiakaskokemuksen kehittäminen on osana kaikkea tekemistämme päätöksenteosta ja priorisoinneista käytännön toimenpiteisiin.

Timo Kauniskangas
Myyntijohtaja
Cygate Oy
 

Ota meihin yhteyttä